Reklamace

Co dělat pokud má výrobek výrobní vadu?

Výrobek zabalte a spolu s reklamačním protokolem zašlete na adresu

Vaše DEDRA, s.r.o.
Podhradní 69
552 03 Česká Skalice

Dedra se bude řídit dle reklamačního protokolu, kde vyplníte výměnu nebo vrácení peněz na účet.

V tomto případě poskytujeme za vynaložené poštovné dárek.

Co mám dělat, když mě přivezou poškozený balík nebo výrobek?

Nejdéle do tří pracovních dní kontaktujte přepravní společnost PPL na čísle 844 775 775 nebo na stránkách www.ppl.cz (pro SR: kontaktujte přepravní společnost DPD na čísle 18373 nebo na stránkách www.dpd.sk) a škodu nahlaste.

Do společnosti DEDRA odešlete vyplněný reklamační protokol, dle kterého se řídí reklamační oddělení. Odeslat jej můžete na naši adresu poštou nebo na e-mail reklamace@dedra.cz.

 

Výměna oděvů, nebo střevíčků z FC fashion collection.

Oděvy zabalte a můžete poslat zpět na firmu Dedra. Jako jediná firma v ČR Vám zboží vymění a vrátí vynaložené poštovné.